Tekst Łatwy do Czytania ETR
TEKST ŁATWY DO CZYTANIA ETR
To budynek naszego ośrodka.
Nasz Dom jest ośrodkiem dla osób niepełnosprawnych oraz z problemami psychicznymi.
Ośrodek czynny jest od poniedziałku do piątku od 7:00 do 15:00.
Przy schodach wejściowych i w środku budynku jest winda.
Mamy trzy pracownie, sala wspólnych zabaw, sala do odpoczynku a także sale do ćwiczeń.
Dowozimy osoby na zajęcia własnym samochodem.
U nas w ośrodku poczujesz się bezpiecznie, miło i ciekawie spędzisz czas.
Uczestnikami opiekują się panie.
W ramach zajęć w kuchni ośrodek zapewnia codziennie ciepły posiłek.
Na zajęciach chodzimy do biblioteki, do kina, jeździmy.
na wycieczki, spotykamy się z innymi.
Razem z innymi ośrodkami bierzemy udział w różnych działaniach.
To dobry sposób na spędzanie czasu i zadbanie o własne zdrowie.
Jako ośrodek dbamy o potrzeby uczestników, by czuli się szczęśliwi.
Uczymy jak spędzać czas w zdrowy sposób.
Jak chcesz nas odwiedzić i spędzić u nas czas
zadzwoń pod numer telefonu 62 7417 323.
Na twoje pytania odpowie pani kierownik Paulina Biegańska.

